20-09-2011

What to wear?

gilet H&M top H&M short H&M/zelfgeknipt panty Hema armbandjes Action/onbekend

Hello! Ik heb al een tijdje niet meer gepost, maar dat komt omdat ik het nogal druk heb. Ik heb al best veel huiswerk en moet nu eigenlijk ook topo leren, maar daar heb ik echt helemáal geen zin in! Ik ben daar trouwens ook heel slecht in, haha. Oke, de outfit. Ik had deze outfit vandaag niet aan naar school ofzo, want het was echt niet warm! Op de foto lijkt het misschien wel warm, maar dat is gewoon bewerkt :) Ik had vanmorgen op de fiets zelfs mijn winterjas aan! Maar ik vond dit gewoon een hele leuke outfit. Het shirtje met de tekst 'We are daydreamers' heb ik 2 weken geleden gekocht, nog best nieuw dus! Vrijdag heb ik schoolfoto. Ik heb hier eerlijk gezegd niet zo'n zin in, want ik heb dat rond 9 uur terwijl ik pas om kwart over 1 weer les heb.. En ik ben bang dat mijn haar net die dag niet zit ofzo, haha. Ik zit trouwens ook nog met een groot dilemma: Ik weet niet goed wat ik aan moet doen, en hoe ik mijn haar doe. Ik weet wel een paar outfits, maar je moet het hele jaar doen met díe foto dus ik wil niet dat ik mijn outfit na een half jaar helemaal niet meer leuk vind! Ik vraag me af of meer mensen dat hebben, haha.
love,
Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!☆