14-09-2011

Mijn ringenverzameling

Ik wilde al een hele tijd een post schrijven over mijn ringen verzameling. Maar het kwam er steeds maar niet van... Niet dat het zo'n grote verzameling is, haha. Maar  ik vond het wel leuk om ze aan jullie te laten zien!

Deze ring heb ik in 1 van de laatste weken van de vakantie gekocht. Ik heb hem gekocht bij de bijoux brigitte, en ik geloof dat die 5 euro kostte. Ik vind hem heel leuk en apart!

Deze ring heb ik in een set van 3 verschillende ringen gekocht bij de H&M de set kostte rond de 6 euro. Ik vind hem niet súper omdat die zo groot is. Maar omdat die in die set zat heb ik hem toch gekocht, haha.
Deze ring zat ook in de set van de H&M. Deze vond ik dan wel weer heel leuk! Ik vind het leuk dat het paarse heel grof is en daardoor een beetje op een soort roos lijkt... Nouja, ik vind het wel op een roos lijken, haha.

Deze ring heb ik ook van de H&M. Niet uit de set trouwens, haha. Deze was ook rond de 5 euro geloof ik. Ik vind bij deze ring de kleur van de steen echt heel mooi! En de details in het zilver vind ik ook leuk!
Je gelooft het of niet, maar deze ring heb ik van de zeeman. Ik weet de prijs niet meer, maar hij was sowiezo onder de 3 euro! Deze ring vind ik leuk omdat ie overal wel bij past, omdat ie zwart met silver is.
Deze ring is ook van de set  van de H&M. Dit is denk ik met lievelinsring. Ik vind hem echt heel gaaf! Hij is misschien best wel groot, maar dat vind ik wel mooi, het lijkt echt net zo'n broche! I Love this ring!

Nou, dit was mijn verzameling! Ik ben nog niet zo heel lang bezig met 'sparen' maar ik ben al wel he-le-maal verslaafd aan ringen, haha. 

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!☆