12-09-2011

4 Inspiring Autumn Looks

De zomer is eigenlijk nog niet écht voorbij, maar als je naar buiten kijkt lijkt het toch al wat meer herfst dan zomer! Al je leuke, nieuwe, zomerkleren zou je nu dus (waarschijnlijk) ook niet meer aan kunnen.. Daarom heb ik 4 verschillende herfst looks uitgezocht. Laat je inspireren, en haal het beste uit je kledingkast!Tumblr_lre6adv6ub1qerbano1_500_large

Hetgene wat ik bij deze outfit nou zo leuk vind, is het contrast tussen de grote, dikke, wollen trui en
circlescarf, en de strakke panty met verticale strepen, waardoor je benen nóg dunner lijken! In combinatie met de bruine accecoires (tas, laarsjes, ketting) vind ik dit een héle geslaagde look!

36020861_large
Deze look is misschien net iets te koud voor de herfst door de blote benen. Maar in dat geval zal ik de kousen vervangen voor een dikke panty of maillot. De dunne, iets wijdvallende blouse is echt een must-have dit seizoen. Net zoals het gehaakte gilet en de bruine old-school tas.
31201609_large
Kijk, deze look vind ik nou in 1 woord perfect! Het nude kleurige jurkje en blazer staan geweldig bij elkaar. Superromantisch! Maar het edgy hoedje en de grove enkellaarsjes maken deze outfit toch wel weer wat stoerder!
1497561_img_00325_copia_copia22_large

Het vintage broekpakje vind ik echt über cute! Je kan dit zelf ook maken van een oude (oversized) spijkerbroek, superleuk! Gewoon de pijpen afknippen, onder de naaimachine, en omslaan! Ik vind deze look vooral zo leuk omdat het broekpakje is gecombineerd met stoere kistjes, waarboven toch weer een cute kantrandje te zien is. Oja, en die pluim aan haar tas? Laat ik maar zeggen dat ik hoop dat het nep is..

xoxo

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!☆