23-09-2011

schoolfoto outfit

Tuniek H&M Vestje Only Riem Pieces Jegging Pieces Schoenen Converse Ring H&M Armbandjes Onbekend/zelfgemaakt/Action


He hoi! Vanmiddag heb ik schoolfoto en ik heb een leuke outfit gevonden! Ik heb misschien wel 10 verschillende setjes gepast, haha. Ik hoef pas om kwart over 1 op school te zijn. Dan heb ik Duits en Nederlands, dan heb ik schoolfoto om 10 over 3 en dan heb ik weer weekend! Wat is school toch zwaar, haha. Ik ben trouwens heel erg blij met de 24 volgers die ik heb, maar ik zou het altijd leuk vinden als ik er meer had! Ik vind het ook erg jammer dat ik niet zo veel reacties krijg... Want als jullie niet reageren weet ik ook niet of jullie het leuk vinden! Haha. De foto is trouwens gemaakt door mijn moeder (:


Lots of Love,
Annika

2 opmerkingen:

  1. leuke kleding! je schoolfoto wordt vast mooi ;)
    jaa ik ben het met je eens! ik krijg ook niet zoveel reacties dus ik weet ook niet of mensen het wel leuk vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! Superleuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!☆