20-04-2012

FOLLOW ME // FASHIOLISTA


Hey! Ik schaam me diep dat ik zo lang niets van me heb laten horen, oeps! Ik heb mezelf echt voorgenomen om meer aandacht te besteden aan mijn blog, want ik vind het wel echt leuk. Ik heb trouwens ook het idee dat jullie niet erg veel weten over mij, dus ik denk dat ik ook wat meer persoonlijke artikels ga schrijven, ik denk er nog over na om misschien een keer een filmpje te maken? Ik moet alleen wel toegeven dat ik het jammer vind dat ik de laatste tijd niet veel reacties krijg. Dat is misschien ook wel een reden dat ik minder blog de laatste tijd... dat ik het gevoel heb dat ik eigenlijk voor niemand schrijf...

Nouja, het artikel van vandaag gaat over Fashiolista. Misschien ken je deze site al, misschien niet. Je kan een account aanmaken en verschillende items 'loven'. Je kan lists maken met verschillende items waar je ook een outfitfoto bij kunt plaatsen. Echt iets voor de fashionista's onder ons dus ;) En zoals je misschien al wel doorhad, kan je ook mensen volgen. Nou heb ik nog maar 1 volger, gehe. Dus ik zou het heel leuk vinden als je me zou willen volgen. Als je wilt dat ik jou ook volg, laat dan even een je accountnaam achter in de comments :)

Talk To You Later,
Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!☆