03-12-2011

day #4 A SHIRT I HAVEN'T WORN YET

Sorry, sorry, sorry dat ik dag 4 een dag te laat post! Ik ben een beetje ziekjes en heb vandaag dan ook niet veel gedaan, ik bedacht me net pas dat ik nog een post moest schrijven... Ik zou me vanaf nu aan de regels houden :) Nouja, een shirt dat ik nog niet gedragen heb... ik wist deze echt niet! Ik kwam op dit vestje uit. 
Eigenlijk is het dus geen shirt maar een vestje, maar deze heb ik volgens mij nog niet gedragen. Ik vind hem wel heel leuk hoor! Maar moet eerlijk zeggen dat ie er op de foto echt heel raar uitziet! Ik weet eigenlijk ook niet waaróm ik hem nog niet  heb gedragen. Wel heb ik er al een keer een look mee gemaakt. Dit was btw de eerste look die ik hier poste! Ik ga zo waarschijnlijk mijn haar weer bijkleuren met henna. Het fijne van henna is dat het góed voor je haar is. Het maakt dus niet uit als je het heel vaak kleurt!
Tot morgen!
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!☆