15-07-2011

First look

Hier is ie dan; mijn eerste look! Ik raakte geïnspireerd door Britt(http://xbevee.blogspot.com/) zij heeft in haar looks ook vaak (zelfgemaakte) shorts aan. Ik had nog een te korte jeans in  mijn kast liggen die ik dus toch niet meer draagde, en heb hem omgetoverd tot een short. Ik ben erg blij met het resultaat!
----------------------
Turban: Onbekend
Huidskleurig hemdje: H&M
Gebreid vestje: V&D
Short: H&M/zelfgemaakt
Riempje: Hema
Panty: Hema
Armbandjes: Zelfgemaakt/onbekend
Ring: Zelfgemaakt
Ketting: H&M
----------------------
Liefs, Annika

5 opmerkingen:

  1. dankje voor je reactie! :D
    ik vind die ketting en het broekje supervet! ik hou zelf ook superveel van shorts, die turban erg creative!

    www.ilikefashionsiskaderoos.blogspot.com

    lovees!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ken Britt! Ze heeft altijd hele leuke looks. Maar erg leuk gedaan, het past je echt, super mooi & dat broekje echt super leuk.. Leuk dat je me volgt!

    Liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke look! Die short is echt mooi, leuk gedaan zo :D! Die ketting is ook erg leuk, die heeft m'n zusje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke look, je hebt een leuke blog, elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!☆