06-11-2011

Stil alive!

 Hee guys! Ja, ik ben er nog! Ik heb echt al een héle tijd niet meer gepost. Heel erg sorry daarvoor! Ik kreeg net een telefoontje dat het eerste uur uitvalt, dus ik heb nog mooi even de tijd om te schrijven! Nou, wat is er allemaal gebeurd in de tussentijd... Nou, school, school en nog eens school! En ik was vorige week ziek. Ik heb dus ook niet veel tijd om te posten! Ik heb wel mijn haar geverfd, met henna!

De linker foto is voor het verven, en de rechter na het verven. Ze zijn allebei een beetje onduidelijk en anders bewerkt maar ik vind toch dat je het verschil wel kunt zien! In het echt ziet het er zowieso anders uit, maar het is moeilijk om dat zo op de foto te krijgen! Dit is de eerste keer dat ik mijn haar verfde. En ik heb besloten om het met henna te doen omdat dat beter is voor je haar, dan gewone haarverf. En mijn haar glanst ook heel mooi nu. Ik ben er erg blij mee!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!☆