30-08-2012

PERSOONLIJK // UPDATE

Hallo lieve volgers,
Ik dacht dat het wel even tijd was voor een update, aangezien ik al zo'n 2 maanden helemaal niks meer heb gepost! Ik kan er wel weer helemaal omheen gaan draaien maar ik had simpelweg gewoon geen zin om te schrijven. En ik wil niet dat mijn blog iets word wat móet. Ik hou namelijk helemaal niet van dingen die moeten haha ;)

Maar ik zou probéren om mijn blog iets beter bij te houden, is leuker voor mezelf en (hopelijk ook) voor jullie! Ik zelf heb alleen deze week vakantie, hierna begint school helaas weer. Ik ga nu naar 3 havo. Deze vakantie ben ik nog op vakantie geweest in Tsjechie. We zaten dicht bij Praag en zijn daar ook nog een dagje geweest. Misschien dat ik hier nog wel een post aan wijdt. We stonden op een hele leuke camping en het was zeker geslaagd! Verder heb ik deze vakantie lekker veel geshopt hihi.  Misschien ook nog een post van alles wat ik heb geshopt deze vakantie? En ik heb mijn kamer veranderd! Ik heb de muren geverfd en alles anders ingedeeld enzo, ik zelf vind het erg leuk geworden! Ook nog voer voor mijn blog haha. Nouja, jullie zien wel.Vandaag ga ik proberen een beetje vooruit te schrijven en misschien wat looks proberen te fotograferen. Omdat ik op mijn kamer nu mooie lege muren heb kan ik misschien wel proberen om dit binnen te doen. Verder heb ik niet echt veel te vertellen hihi.

Voor degenen die al op school zitten te zwoegen, sterkte! En voor degenen die nog lekker vakantie hebben, geniet er nog maar van!

xo
Annika

bron; weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!☆