11-03-2012

WALKING IN THE FOREST

Hey allemaal! Ik ben gelukkig weer helemaal beter en ben vrijdag weer naar school geweest. Gelukkig hadden we niet veel toetsen en heb ik dus niet veel gemist. Ik heb dit weekend niet veel bijzonders gedaan. Ik heb alleen wel maandag 2 proefwerken en dinsdag 1 en daar moet ik allebei nog voor leren dus ik denk dat ik daar zo maar mee bezig ga... Oja, voor ik het vergeet, jullie weten waarschijnlijk wel dat ik een give away hou. Ik vind het alleen erg jammer dat er nog haast niemand meedoet. Omdat ik dacht dat sommigen misschien hun email niet in een reactie wilden zetten, hoeft dat nu niet meer perse. Als ik jou als winnaar heb aangewezen, stuur je gewoon een mail naar shiawase@hotmail.com met je adres erin. :)

 



Ketting onbekend Trui onbekend Leather jacket H&M jegging Pieces Brogues Weide

xoxo

1 opmerking:

  1. Leuke foto's =]! En leuke locatie heb je uitgekozen =P!

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!☆