25-02-2012

AMERICAN FLAG SHORTS


Sjaal onbekend Suède blazer H&M wit shirtje Hema American flag shorts H&M/DIY Panty Hema Schoenen Vans 
Ring V&D Nepleren riempje H&M

Hey! Ik heb éindelijk vakantie! Als ik vakantie heb heb ik altijd zin & tijd om allemaal leuke diy's te doen. En ik heb er gister al éen gedaan! Namelijk de beroemde 'American flag shorts'. Ik heb deze gemaakt met transferpapier. Hier heb ik al een keer eerder een diy over gedaan. Ik wist niet zeker of het ook zou werken op spijkerstof, maar het is gelukt. Het bleef bij de randen niet helemaal plakken, waardoor het er nu een beetje messy uitziet. Maar dat vind ik juist wel leuk eigenlijk, haha. Ik heb niet veel plannen voor de vakantie eigenlijk... Gewoon uitrusten een een beetje piano spelen. Ik zit nu namelijk in een band. Het jasje op de foto is eigenlijk van mijn moeder, maar ik mocht het een keer aan. Mijn moeder had het al heel lang. I really love it!


xoxo Annika

2 opmerkingen:

  1. Wow, ik vind het erg goed gelukt, die shorts! Ik wil het zelf ook wel proberen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stijl heb je gedaan =]! Ook leuk dat broekje met het Amerikaanse vlag printje =]! Ik heb bij Nelly.com zo'n shirt gekocht met de Amerikaanse vlag =P!

    Ik ga je volgen =]! Volg je terug <3??

    xx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!☆