28-01-2012

NEW IN

Vandaag ben ik samen met mijn moeder het dorp ingegaan met het doel om een leuk, zwart, kort leren jasje te vinden. Helaas is dit niet gelukt. Wel vond ik deze broek en legging bij de Lake Side. Allebei in de uitverkoop!

Ik wilde al heel lang zo'n legging. En hij was afgeprijst van 25, naar 15 euro! Hij is van een hele zachte stof en zit erg comfortabel.
De kleur van de broek is op deze foto wel wat anders dan in het echt. Maar helaas was er niet veel daglicht meer toen ik de foto maakte. De kleur is iets donkerder en paarser dan op de foto. Hij is erg strak maar zit wel fijn, want de stof is erg stretchy. De oorspronkelijke prijs was 40 euro, maar hij was afgeprijst naar 20 euro!

Ik ben erg blij met mijn aankopen. Als het weer morgen een beetje mee zit, doe ik een outfitpost!

liefs, Annika



1 opmerking:

  1. Anoniem1/28/2012

    Ahhh! Die leggin is echt heel hip!!
    En die broek is ook heel hipp!!


    Liefs Melissa

    www.beauty-blogje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!☆