06-08-2011

I'm back!

Het spijt me voor de scherpte van de foto. Mijn camera was leeg en ik moest hem dus met de webcam maken!

Hee girls! Ik ben gisteravond teruggekomen van vakantie. Het was echt superleuk! Samen met mijn stiefzusje heb ik 2 meisjes leren kennen. Waarmee we veel hebben gezwommen, gekanood (geen idee hoe je dat schrijft x_x), en foto's hebben gemaakt. We zijn ook nog naar watervallen en grotten geweest. Het was gewoon top! Maarja, nu ben ik weer thuis. Ik was vanmiddag even in het dorp en heb daar deze houten armbandjes gekocht. Ik was al lang op zoek naar deze armbanden, maar kon ze nergens vinden! Ik zag ze liggen bij de Action, voor maar iets van, 70 cent? Ik heb er dus gelijk drie meegenomen, want dat vind ik leuker staan (: Het valt me op dat ik tegenwoordig best veel sieraden koop bij goedkopen winkels zoals Action, Zeeman etc. Maar ze hebben daar soms écht leuke dingen, en waarom zou je veel betalen voor een armband, als je hem ook voor minder dan de helft bij een andere winkel kan krijgen?
-X-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!☆