28-06-2011

Salut!
Ik heb al een hele tijd niet meer een echt groot stuk op mijn blog geplaatst, dus ik dacht, laat ik dat eens gaan doen! Pff, het is echt on-ge-loof-lijk warm buiten. En dat terwijl het vorige week nog een graad of 17 was! Gisteren was het al warm en vandaag is het nog warmer. Ik kwam van school en ben maar gelijk binnen gaan zitten. Veel te warm. Het lijkt nu net alsof ik niet van lekker weer hou, maar dat is niet zo. Ik vind het heerlijk om in de vakantie te zwemmen en dingen te doen buiten in de zon, maar zo doordeweeks in de les vind ik het geen bal aan. Het was echt bloedje benauwd in de klas en ik was blij toen ik uit was. Toen ik thuis was ben ik gelijk naar binnen gegaan, en gebleven. Ik wilde een nieuwe lay-out voor mijn blog dus ben gaan googlen op leuke, gratis templates. Ik zag best wel wat leuke, maar die waren niet van een goed bestand en blablabla. Dus ik laat het maar even achter me en kijk een andere keer of het wel lukt ;) Lekker weer betekent trouwens wel leuke foto's! Dus misschien dat ik zo nog even naar buiten ga met mijn camera! Als er leuke foto's tussen zitten zal ik ze posten.  Ik heb nog 1 week echt les en proefwerken enzo op school. Die week daarna hebben we niet echt les meer, meer sportdagen enzo.. En die vrijdag zijn we ein-de-lijk vrij! Omygaissh ik heb er zo'n zin in! Ik ben ook gewoon helemaal vrolijk enzo van het weer!
Maarja, voor nu is dit bericht denk ik wel ff lang genoeg ;)
xoxo
Tumblr_lf0qu1r8h51qg3m31o1_500_large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!☆