31-05-2011

Minasan, kon'nichiwa


oftwel, hallo iedereen! Dit is mijn eerste blog en ik vind het best lastig. Ik hoop dat ik wel een beetje goed kan schrijven.. Maar mensen zeggen dat als je iets veel doet, je alleen maar beter word. En ik weet zeker dat dat waar is! Ik wilde al zo lang een blog maken. Steeds als ik een leuk kledingstuk of mooie make- up had gekocht/gezien dacht ik: 'Hee, hier kan ik wel eens wat over schrijven!' Maarja, geen blog, dus ik ben toch maar begonnen. Shiawase betekent 'Gelukkige' in het Japans. Dit vind ik een erg mooi woord, want iedereen moet gelukkkig kunnen zijn op zijn of haar mannier. Ik vind Japans een erg mooie/leuke taal dus vandaar :) Ik heb een passie voor mode en zou die graag met jullie willen delen! Dus als je mij gaat volgen, veel plezier met het lezen van mijn berichten c;
Veel liefs, Annika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!☆